niedziela, 16 lipca 2017

Autografy zdbyte osobiscie podczas Dni hanzy

Grzegorz Jerzy Turnau (ur. 31 lipca 1967 w Krakowie) – polski artysta, aranżer, pianista, kompozytor, wokalista i poeta, wykonawca poezji śpiewanej.


 Zakopower – polski folkowy zespół muzyczny założony przez skrzypka Sebastiana Karpiela-Bułeckę. Oprócz niego grupę tworzą: Wojciech Topa, Bartek Kudasik, Józef Chyc-Scepon, Piotr Rychlec, Tomasz Krawczyk, Michał Trąbski, Dominik Trębski i Łukasz Moskal. Nazwa zespołu nawiązuje do miasta Zakopane. 













 Natalia Szroeder (ur. 20 kwietnia 1995 w Bytowie) – polska piosenkarka i autorka tekstów.Natalia Szroeder urodziła się 20 kwietnia 1995 roku w Bytowie[1]. Wychowała się w pomorskiej wsi Parchowo w rodzinie o tradycjach muzycznych[2]. Matka piosenkarki, Joanna, występuje w zespole ludowym Modraki, którego założycielem był jej dziadek, Waldemar Kapiszka Ojciec piosenkarki, Jaromir, jest założycielem teatru Dialogus, w którym Szroeder występowała, gdy miała 10 lat Troje jej rodzeństwa (siostra Marcelina oraz bracia Stanisław i Melchior) tworzy zespół Rusland Trio

od Natalii mam dwa autografy niestety na zdjęciu rozmazał mi się podpis :( ,ale na szczęscie mam drugi podpis :) 

 Autograf od Natalii załatwiła mi koleżanka Magda :) dzięki Madziu :)
 





2 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/08/kali-x-pawbeats.html

    OdpowiedzUsuń